Ni vet vad man brukar säga

Jepp, Historien upprepar sig.
Iallafall för min del. Jag känner hur shoppingberoendet kommer smygande igen,. För ett tag sen kunde jag faktiskt åka till stan/allum, och inte köpa någonting (utom kanske ngt litet ..), men nu på sistone har jag bara känt ha-begär för allting ! T.ex. Förra gången jag var i stan hade jag samlat på mig drygt 1000 kr att shoppa för och spara (jag sparar till en dator), men så fort jag kom in i stan köpte jag upp alltihopa , jag kom hem med 150 kr kvar.. (även fast jag hade handlat för massa presentkort .
Idag skulle jag bara hämta ut en bok jag beställde i Allum, medans mamma och Loffe var och köpte nåt rör eller nåt, så jag kasnke var i Allum i 30-45 minuter, och köpte en bok, ett skriv block, ett armband och en sjal ... Varför  ??

jaja, ska inte plåga er mera, nu måste jag packa. Har inte gjort det än, haha. Om tolv timmar bär det av , och det är mycket jag ska hinna göra .. :P
Ha det gött, jag lovar att jag ska börja skriva mera och lägga upp lite bilder och så :)

Kommentarer
Postat av: fredrika xD

hahahaha men mathilda xD

du får nog ta och gå i fredrika+tove+johannas spararskola xD xD

ha det bra i sthlm nu ;)

2008-07-13 @ 18:29:38
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0