Påsk ?

Nu börjar påsken närma sig, och allt som hör till, extremt mycket godis, fjädrar och tråkiga middagsgäster. Idag började vi. Jag har precis klätt in ett påskris i gula och svarta fjädrar och ägg. Om någon tror sig veta vari i helskotta man har fått denna traditionen ifrån, snälla berätta ! Jag har även dukat upp med två skålar äckliga påskägg ( som ioförsej är goda precis under påskdagarna... ) , och ikväll är dags att avverka gästerna.. Två gifta par från mammas/Loffes jobb är det som kommer hit.. Jag antar att det blir ganska mycket ekonomiprat ikväll.. Suck! haha.. Får väl sätta på en film eller nåt.
Som tur är, är det den vanliga ( extremt goda ) efterrätten Panacotta som det blir till efterrätt.. och det är ju tur.

Idag åkte jag en snabbis hem till Nicole och såg på när Rebecca och Emy färgade håret. ( eller, ja, Emy färgade håret på Rebecca ) . Nicole var redan klar med sitt hår. Det blev fint :) Fast jag och Matilda färgade dock inte håret.. Eller ja, hon kanske gjorde när ajg hade åkt hem 8) .

Jaja, ni ska få lite bilder så snart jag har laddat in dom i datorn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0