En enda röra...

Nu är det ännu en dag närmare skolavslutning. Såå skönt ! Vad ska alla hitta på då då ? =)

Igår när jag skulle sova tänkte jag på barnen i Afrika.... Jag tänkte att jag ville åka ner dit och ta med mig några afrikaner hem... typ en familj eller så, och så kunde dom bo i mitt palats. haha. (Jag kan ha drömt dethär också...) Efter det tänkte jag på potatismos, köttbullar, lingon och brunsås, tänk hur äckligt det ser ut när man bara gojsar ihop alltihopa. Jag tror knappt att ett stackars Afrika-barn skulle vilja äta det... Fast det är ju ganska gott....

Nu ska jag gå till skolan på världens tråkigaste och onödigaste lektion. Vi har liksom redan fått betyg och alltihopa. Undrar om det var idag vi skulle spela brännboll också.. ? Hoppas det var imorn, för jag har kjol och klackskor på mig idag... Får väl ta med mig ett par andra skor x)

Imorn har vi BTW ( by the way ^^ ) bara en lektion, woho :D
Shit... dagen efter det är det ju skolavslutning.... :| YÄÄY :D:D:D
Adjö, nu ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0