:)

Gaah, det är så varmt, har bara legat ute och solat och badat nu, sen i torsdags när jag kom hem från pappa, så förlåt för att jag inte har skrivit  nåt nytt, hehe.
Jag MÅSTE bara rekommendera (tvinga)  ALLA att bygga pool, för seriöst, det är det bästa som finns just nu... Hur överlevde jag förut? Har som sagt var bara legat där ute på altanen/luftmadrassen i typ 5 dagar. Och ändå är jag inte speciellt brun... Snarare röd. Varför får inte jag någon färg? Det är ju orättvist! Men jag måste skryta med att jag har några halvt starka bikinisträck, mohaha ! Det är så roligt att se sig i spegeln då.. haha, då känner man sig ändå lite brun, även om man (jag) egentligen vet att man (jag) är blek jämfört mot alla andra...
Har fortfarande inte fått tillbaka min kamera, så ni får vänta på bilder, haha, adjöken på er, ♥

Kommentarer
Postat av: fredrika

solkräm för tusan, majken!

jag kör på typ SPF 50 med bamse på , funkar bra som bara den!

2009-06-30 @ 22:29:17
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0