när allt annat har fallit

hey bejbs.

det är johanna. med två n och litet j. mathildan sitter hemma hos mig nu, och försöker ta kort med färgaccent och jag skriver gästinläggg. nån som vet om det ska komma nya sex and the city  avsnitt, eller en till film? vi har kollat hela dagen, och snart är mina avsnitt slut.

det är svårt att skriva i nån annans blogg, när man inte ens vet vad man ska skriva i sin egna. det brukar vara lätt att skriva, det kommer av sig själv liksom. fast det är ju mest ord utan innerbörd liksom.

jag tycker att det är så roligt med såntdär om hur man uppfattar folk, vad man liksom får för intryck och  hur alla ser på olika personer olika liksom. jag ser ju mig själv på ett sett. och så ser jag mig själv utifrån hur jag tror att andra ser mig. men sånt vet man  ju egentligen inte. och mina föräldrar ser mig säkert annorlunda jäåmfört med vad mina kompisar gör. och mina gamla kompisar ser mig nog på ett annat sett en vad några som precis har lärt känna mig gör. och man förändras nu. jag brukar inte bry mig så mycket egentligen. men just nu känns det som att folk går omkring och dömer alla hela tiden. det är dumt. men man kan ändå inte hålla sig ifrån det. 



det var massa snygga tjejer hos mig igår. jag och tove lagade middag med accesoartema. pajerna blev goda, chokladmoussen ganska misslyckad och vi var långt ifrån klara i tid. men det var kul i alla fall. ikväll ska jag och majken äta godis, se melodifestivalen och vara allmänt sega. 

jag ska få mathilda att lova mig att uppdatera oftare.
och nån gång kanske jag ska skriva ett gästinlägg som är lite mer meningsfullt. eller som kanske betyder nåt och är mer än en klump med ord. men just nu nu är detta allt jag kan få ur mig,  
jag kanske borde skriva något om hur bra majken är också. det är hon i alla fall.


puss på min majkis <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0