Kan inte komma på någon rubrik...

Hejhejsan,
sitter nu hos pappsen och skriver. Har precis kommit på att jag har glömt min pyjamas... vad ska jag göra ? Får typ sova naken, eller i jeansleggingsen, haha.
Förut när jag åkte tåget hit, var det typ 5 stycken eller nåt, som satt i en hel "avdelning" på tåget. Det var jag, och så var det typ en tant, och nån mer. Så var det en äkta västgöta-bonde som satt och prata i telefon , och det enda man hörde var hans så in i bomben fula dialekt borra hål i trumhinnorna. Och så var det en till tjej (förlåt, men hon var faktsikt emo...) som satt för sig själv och lyssnade på HÅKAN HELLSTRÖM !!!! Vad skulle jag ta mig till, jag satt liksom och lyssnade på musik, men ändå hörde jag Håkan, blandat med bonn-dialekt! haha... fick typ panik. Men efter två stationer var jag själv i hela tåg-avdelningen, så det var ju bra iallfall... :)

Igår var det pyjamas-party hemma hos Nicole. Det var väldigt roligt tycker jag, även om vi inte sov över. Och eftersom min moppe var klar idag (!!) så fick jag ta sista bussen hem, som BTW går klockan elva ... det var mindre kul, men jag klarade mig hem utan men för livet ! Tack och lov ! haha :)

Mitt på kvällen fick Nicole för sig att vi skulle ut och springa i våra snygga pyjamasar, och jag tänkte liksom bara "NEEEEEEEEEEEEEJ", aldrig springa !!! Som tur var sprang vi några meter och gick mest sedan, haha. Stackars bilister som fick se oss, ett gäng knäppa tjejer i pyjamas, som typ fick skrattanfall och gömde sig i diket.... höhö.

På tal om att springa så har jag och Rebecca bestämt att vi ska springa i sommar, det finns tydligen ett elljusspår i Gråbo, som jag inte visste om. Fast det är ju ioförsej inte så konstigt... Jag har nämligen bestämt mig för att förbättra min überkassa kondition.

Fast nu ska jag gå och lägga mig, godnatt ! ♥
(P.s, förlåt för långt inlägg utan bilder... :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0