Hur nära har du varit att köra på någon?

Hejsan igen !
Idag hade jag tänkt att jag skulle vänja mig vid att gå upp lite tidigare, ni vet som man gör innan skolan börjar. Så jag satte klockan på 9:00, och jag vaknade då också.. Bara det att min kropp VÄGRADE röra på sig, och likt förbannat slutade det med att jag upp halv tolv istället ... Okej, den var nog elva, förlåt ... Men nu är jag iallafall uppe, och ska åka till gymmet om en timma ungefär. Jag ska köra BTW, haha ;)
Igår när jag var ute på vägarna (Förlåt, men jag glömde ringa och varna er .. ! ), skulle jag köra till Hallsås Livs i lerum, så vi kunde köpa godis, och det är en bra väg att köra tycker mamma (mest eftersom den vägen inte innehåller en endaste vänstersväng (utom rondeller då)), så kom jag då fram till Hallsås Livs, och det hade gått rätt bra tyckte jag, tills jag skulle parkera. Jag bestämde mig för att parkera i mitten, eftersom det inte var några bilar runt (trodde jag ... ), men helt plöstigt från ingenstans dök det upp en bil mitt framför mig, som jag var typ 3 millimeter från att köra på ... Det var läskigt ! Som tur var körde den bilen liksom lite framåt samtidigt, så vi krockade inte ... :P hehe .
Men jag överlevde, tror det eller ej ! ^^ haha :D

HEJDÅ, kommer inte på något mer att skriva så ... jaa, hejdå .. ♣

Kommentarer
Postat av: fredrika

men oj! vad långt du måste ha kommit, hur länge har du övningskört egentligen ?! :)

jag kör fortfarande på parkeringsplatser jag , haha

pusspårej :*

2008-08-16 @ 21:52:13
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0