I jakten på en bärbar dator

hejsan, nu har jag äntligen orkat sätta mig som en hög potatismos framför datorn, och kollat efter datorer och försökt få tillräckligt med ork att skriva detta inlägget. Vi får väl se hur det går .. haha.
Jag har  nu iallfall valt ut 8 olika datorer som jag skulle  kunna tänka mig, men jag har ju inte så mycket pengar än, (okej, där ljög jag lite, för jag har ju ändå typ 5000 ), men det räcker liksom inte till den datorn jag vill ha ... Som BTW inte finns ngnstans utom i mitt huvud .. iallafll inte för mindre än 15000, hehe. Den ska gå att spela sims 3 på, varje utmärkt som photoshop-dator, kunna ladda ner filmer på 10 minuter och dessutom ha en 7 megapixels webbkamera helst .. Någon som har sett en dator med denna beskrivningen ? Ring mig !

Jaja, denna veckan har jag varit hos pappa ett tag, och eftersom vi har fått en ny fin häst där, måste jag lägga upp bilder på den, hur mycket ni än protesterar inombords.

Hästen Batat Hästen heter Batat om någon undrar :P
Batat och Nora  


Igår var jag då i ullared med Johanna och Tove, och det var jättekul tycker jag, trots att vi var tvungna att åka halv sju :O STÖRT ! haha. Men vi lyckades och nu är vi ju som tur är hemma igen, med lite nya prylar och kläder. Jag köpte massa trosor och strumpor, en T-shirt, väggdekor, en jacka, armband, och sminkgrejor. Jag tror det var allt, (jo, jag glömde ju nästan godis ockås! ) så det var inte så jättemycket saker, men lite lagom för min ekonomi och så .. :) hihi

Nu ska jag gå och prova min nya FootScrub, hejdåå ! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

då glömde ju skärpen för guds skull! :O ;) haha, iaf, det var kul, :)

2008-08-15 @ 15:33:18
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0