sEGIS

Hej.
Förlåt att jag har varit seg på att uppdatera mig det senaste och jag hoppas att ni kan förlåta mig .. ? ! (a)
Det har liksom inte varit något speciellt jag har velat skriva om och så, men nu känner jag att det kasnke börjar bli dags, liksom.. hehe, ni sitter där hemma och väntar på ett nytt inlägg och när det väl kommer blir det såklart en stor besvikelse eftersom jag inte har något kul/tråkigt att berätta eller nåt ... Där fattade knappt jag vad jag skrev, så bli inte ledsen om du inte förstod något själv ... xD
Okej, jag är lite trött .. Och jag har vääärldens träningsverk i mina skinkor och axlar ... :/ Inte så roligt, men det känns ju ändå bra att jag har blivit starkare, hähä. jag har fått ett nytt program på gymmet och det är såå jobbigt .. :/ Aj säger jag bara ...
Nej, om inte jag kommer på något att skriva om, får jag väl avsluta här. .. Ni kan få en lite kul bild om ni vill :) hihi. ♥ HEJDÅÅ

Tove i skogen ;)

Kommentarer
Postat av: T h e r e s e

sv: haha skit kul jag tror dock att jag blev as het x)

jo men ni ska la också fotograferas? det e liksom ingen offentlig fotografering utan bara så att lärarna har bilder.

2008-08-24 @ 18:16:46
URL: http://meandthetree.blogg.se/
Postat av: Linda

Kika gärna in min blogg och säg vilken av buketterna som du tycker är finast! Tack i förhand /Linda

2008-08-27 @ 16:58:47
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0