Bilderblogg

Hejsan, nu är jag pigg och vaken. Äntligen ... haha, Jonte och Tobbe kom hem igår, så imorse kunde man inte direkt sova, men jag ville inte gå upp, så jag typ försökte sova tills dom gick ut .. problemet var bara att det typ är skyfall ute, så ingen ville gå ut, så jag var tvungen att gå upp ändå, vilket blev klockan halv ett . Men det är ju inte så farligt.

Jaja, jag hade tänkt att eftersom ni kanske vill se lite bilder, så kunde detta vara som ett bild-inlägg dåå :P hehe, fast jag tog ju inte alls många bilder i Tyskland, haha xD Däremot en massa på Linus :D Desutom har jag gjort en dikt till han, den går såhär:

Linus Linus, han är så söt
Linus Linus, sötare än gröt


Wow ... Jag är såå talangfull. Jag borde bli typ poet, haha :D Nemen, här kommer lite bilder :)


Jag började med att bo hos morfar en natt då :)          Utsikt från Morfar, Zell am Harmersbach

 
Det blev mycket glassätande för oss ... :P hehe


Här är när vi var uppe i en fästning då :P

Söt :D haha
Men visst är han söt ;D haha, lite galen, men ... det gör väl inget ibland xD

SoluppgångAC:n funkar inte, så det var minst sagt varmt ... !!
På hemväg då. Det var varmt i bilen .... Man kunde knappt andas typ ... !!


Tänkte att ni kanske ville se några bilder som Helga Härenstam tog på mig också ?
jaja, jag skiter i vilket, haha, ni får väl blunda om ni inte vill se xD

Okej, detta blir ju lite pinsamt ... Mej igen, haha
mm, fanta :)

Ja, ni får ha det så bra, denna regniga da', pusspuss, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0