Fortsättning x)

Hejsan alla.. Nu är det jag som skriver ^^,
Ville bara säga att "jegga" är ett ersättningsord för svaret <<Typ inget>>, eller nåt liknande, på frågan "Vad gör du ?".
Men kan numera också säga att man är "jeggad" ( mohahaha), det betyder lite allt möjligt, tycker jag. Typ när man är helt slut, och typ inte kan göra något, för man är helt trött... hähä, hoppas Tove går med på det ^^ .

Jaja, ska väl försöka ta tag i bloggen igen, och fixa ny design, och så :) (Det får dock Tove hjälpa mig med ;) )

Måste bara säga att jag fick skolkatalogen idag :D Åååh, jag blev asglaad ! Den är efterlängtad !
Dessutom blev jag glad, för Tove och Jojjan tyckte jag blev bra på kortet, och det är ju alltid bra ! :D Måste bara påpeka att jag tycker att jag ser halvt drogad ut, eftersom ögonen är typ halv-öppna ... :/ x)

Snart ska jag se på dokumentär om en gravid man, hahaa :) Misstänker dock att han typ har varit kvinna förut eller nåt .
(kanal 5, kl 21.00 om ni vill se ^^ )

Hejdå, sov gott ! :)

Kommentarer
Postat av: T h e r e s e

hallå jag tyckte med du var sjuuuukt snygg seriöst. och dina ögon är bara lite så här halvt förföriska ;)

2008-12-17 @ 22:59:56
URL: http://meandthetree.blogg.se/
Postat av: Johanna

åe du blev ju helt sjukt snygg!!! inte bra det här majkenbajken alla kommer typ svimma av att se dig! helt seriöst du blev grymt fin! :)

2008-12-18 @ 17:36:19
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: fredrika

svar: nej det fick jag inte, men vi hyrde dom så jag såg på två stycken igår. hur bra som helst, de spelar tydligen in 4an nu. den får du och jag se!! :D pussmajkis :*

2009-01-05 @ 10:50:26
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0