Auf Wiedersen

Hejdå allihopa, om ett par timmar åker jag till Tyskland då.
Jag kommer sakna er :) Hoppas ni får det kul här hemma, hihi, fast nu är det ju inte så många som är hemma ioförsej ... Men hoppas ni har det kul iallfall :P

Jag kommer hoppas på att jag inte går vilse på Frankfurts flygplats, som typ är den största i Europa eller nåt :( Jag kommer ju aldrig överleva där, och bara leta efter skyltar det står "Gepicken nånting" på ... Önska mig lycka till !

Jag har iallfall laddat upp kameran med extra minneskort och laddaren med mig! haha :D Jag är bannemej den värsta turisten jag känner :P Men jag tycker det är okej när man ändå är någon annanstans, man kommer ju liksom aldrig träffa dom man ser där igen ändå liksom :P

Hejdå igen ! Puss och kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0