Dålig uppdatering, jag vet ...

Heej, alla (typ tre) läsare, hur är det? Vill bara säga att jag är faktiskt inte död, haha, även om man kan tror det på den dåliga uppdateringen av bloggen. Men jag är typ aldirg inne på datorn längre, för den bara dampar ju .. haha. Men iallafall, imorgon åker jag till stockholm och kommer hem på onsdag. Åh, jag vill helst inte veta hur det kommer att gå att sova i samma rum som dom andra ... jag kommer dööö ! Kan ingen ge mig sömntabletter åt  minstone!? haha.

Så tänkte bara säga att jag då åker imorn, och sen åker jag till tyskland på fredag, wiho :D Ska bo hos min morbror och min lilla söta kusin Linus :D
Synd bara att jag inte har några pengar ... Eller jo, jag har typ 100 kr på kontot, men det kan jag ju ändå inte använda.. hehe. Sucks to be me,
SO LONG !! :D

Kommentarer
Postat av: klara

köp sömnte ! jag åker till tyskland idag, kmr sakna dej <3<3

2008-07-13 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0