Glass till kvällsmat, varför inte ?

Hej alla :) Idag har jag målat vårat hus. haha, nej inte hela huset, men träplankorna som är dörren, ni vet . Det blev .. .fint. inte något speciellt men... haha. KUL !
Iallfall igår var jag i Allum med min kära moder. Jag köpte jeans, bh-band ( :P ),  strumpbyxor och present till pappsen ! Han fyller ju 40 på onsadg . hihi, så då ska jag dit igen ! :P . När jag och mamma hade gått i stan ett tag var vi väldigt hungria iaf, och vi hade ingen aning om vad vi skulle äta för jag va inte sugen på nåt annat än glass, s¨å viåkte till triumfglass och åt kvällsmat, haha :D det var gooott...

Jag tror jag ska installera photoshop på datan här nere och börja samla bilder här, haha :P För tills jag har köpt mig en ny dator, kan jag ju inte göra nånting med bilder eller ps eller så :P Så det är min nya plan, undrar bara hur mamma och Loffe känner om det ... hehe .. :P
Jaja, nu ska jag gåå ,ha det braa ! ;) ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0