HELLOOO

Hallo,
nu befinner jag mig i den gulliga lilla förorten Eschbach, i Tyskland.
Jag kom ner till Frankfurt med flyg i fredags kväll, och lyckligtvis gick jag inte vilse på den gigantiska flygplatsen, hehe. Jag lyckades till och med åka flygbuss också :D haha, jag är stolt nu ^^.
Morfar kom och hämtade mig där, och så hämta vi väskan och åkte hem till Morfar i Zell. (Kom ihåg nu att jag inte har varit på toa sedan typ en halvtimma innan flyget landade). Det är aslångt :O Typ 25 mil tror jag från flygplatsen, men Morfar kör fort. haha, ni vet hur ofta jag går på toa, eller hur ? Tänk er att jag går typ 5 gånger oftare när jag åker bil eller så. Det betyder att jag typ skulle ha gått på toa typ minst 2 gånger på denhär resan, men när morfar kör gick jag inte på toa förrän jag gick och la mig !!! Det ni !! haha, han körde typ i 180-200 xD Roligt :D

Jag har varit över till Frankrike, och så har vi cyklat och gjort litesaker xD haha, orkar liksom inte säga så mycket men .. Det var iaf väldigt dyrt i Frankrike där vi var  - en asful klänning/linne för 320 Euro !! 
På onsdag ska jag till Europapark :D Det är roligt där :) . 

Nu orkar jag inte skriva mera :P hehe, laddar upp bilder när jag kommer hem och så :) Hejdååå  

Kommentarer
Postat av: tove

vad gör man på europapark? haha ajdå, det var dyrt, men är det dyrt i tyskland? ;)

jag vill åka med dig dit någon gång :D

2008-07-21 @ 18:56:03
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: tove

är inte vintrarna fina i tyskland eller är det bara jag som fått för mig det? (detta var som ett litet fortsättningsinlägg, btw xD) .. med alla söta vita hus med bruna bjälkar (okej sådär jätte fina är dom kanske inte xD) och en sista fråga, pratar din morfar och mormor svenska? :p för i fall jag skulle åka med dig dit så kan inte jag tyska bara så du vet, eller det kanske du visste,

..

just det, de finns ju engelska.

saknar dig x<D hahahaha . puss :D <3 SKICKA ETT KOR>T! jag har skickat ettt ill diiig ;)

2008-07-21 @ 18:58:00
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0