hej mathilda

Bara för att jag har lärt mig nu, så var jag tvungen att hålla på och fixa massa nu. Typ ge dig en asful header och leka med alla siffror och koder och bara allmänt förstöra din nya fina blogg. Så skäll på mig massa nu, och sen får du säga till mig att jag måste ändra tillbaks allt igen, eller fixa en ny blogg åt dig. Vissa saker fattade jag inte riktigt, så a, det blev ju faktiskt inte alls fint. xd menmen, skäll på mig, flr jag hinner int emer nu, men jag lovar att fixa tillbaks allt sen, så att du får fixa nåt eget sen.

Puss på dig sötnos. :)
och a, ta bort detta inlägget sen då, det fattar du kanske själv ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men tack så mycket Jojjis :D haha, vad gullig du är ! <3

2008-06-22 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0