Hejsan kära läsare

Har nu skaffat mig en ny blogg på grund av okända orsaker. Och då vill jag börja med att tacka Johanna för diverse tjänster rörande bloggen. Tack! Jag önskar dig välmående under sommarlovet och i livet, så länge du kan finna dig i att hälsa på mig varje plågsam/fantastisk gång du råkar befinna dig inom min åsyn.

Och nu har jag fått nog av att "prata" såhär, och ska komma till saken, haha. Jag har då skaffat en ny blogg, och den kommer antagligen bli lika intresselös som den förra, hehe. Typ vad jag har gjort under dagen, vädret och sånt .. btw, JAG HATAR SVENSK SOMMAR JUST NU !!! dethär vädret kommer ta kål på mig, haha. Måste åka bort, tur att jag ska åka till Tyskland snart.. Hoppas att det är varmt och soligt där ! Annars kommer jag bli deprimerad !! Ska gå in och kolla vädret där snart .. :P

Ska gå nu ! :) Puss och Kram skumbanan ♥

P.S haha, det är ju askul att skriva på gammelsvenska .. xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha men mathilda, det var ju meningen att du skulle göra om allt det där, det är ju inte ens fint. xD iaf, så är du söt och jag lovar att hälsa på dig så mycket att du kommer vilja slå mig varje gång du ser mig. så det så. :D puss

2008-06-22 @ 21:51:33
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: klara

jag har också en blogg nu ;) men iaf på söndag då så menade jag att vi skulle fixa Nia-grejen tillsamans :) puss

2008-07-08 @ 15:40:50
URL: http://loyaltysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0