Då bär det snart av då ...

Hejhej !
Har kollat in lite väderprognoser för Cypern, och det ser bra ut ! Det ligger runt 26-27 grader, så det är ju alldeles perfekt. Det är alldeles för varmt när det är typ 45 grader liksom :P hehe.
Ååh, jag längtar så mycket, och speciellt till flygplanet, för jag och Maja ska tydligen åka på samma plan dit :D Värsta roligt ju !!
På måndag lyfter planet ... Och jag har inte hunnit få så mycket resfeber än ,men det kommer nog.. Det blir mer och mer för varje dag, och man börjar få massa "om-tankar", tänk om planet störtar, eller tänk om hotellet är värsta skabbigt eller nåt, tänk om jag måste sova i sammma rum som pappa , och han snarkar så mycket så man liksom kan inte ens försöka somna ... :P
Jaja, det löser sig väl, påminn mej om höronproppar....
Nu måste jag faktiskt jobba med svenskan .. så ha det bra, så ses vi inte på en vecka, (när jag väl åker då förståss...)
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dumma dej.



<3

2008-10-02 @ 18:19:24
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: Anonym

höronproppar, hahahhaha! xD

2008-10-02 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0