Älskling jag är hemma nu ^^

Denna rubriken är tillägnad Tove, Jojjan, Tessan och alla andra som gillar Snook, eftersom jag har bestämt mig för att göra bloggen lite mera gästvänlig, där jag inte bara skriver om mig själv och hur många det är som läser min blogg liksom :) hähä.

Nu är jag iaf hemma, och det har varit en låång dag idag ... jag är jättetrött, och lektionerna är långa och sega. Inte så kul, men nu är det äntligen över för idag, och nu ska jag fortsätta med alltihopa hemma då. haha..
vet ni vad ... ? Nu skriver jag om mig själv ändå, men det är lite svårt att inte göra det, eftersom det är min blogg liksom, men iallafall så ska jag väl skriva mera om saker som jag har gjort tillsammans med andra liksom, för det tycker jag är lite roligare iaf :) Och så ska jag lägga upp mera bilder.. ! ;)

Nu blir det mycket att lova här, men jag ska väöl försöka iaf ! ^^ :D Puss Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar från fredrika (jag orkade inte fylla i alla fälten xD)

jag är hos min mormor nu när båda mina föräldrar är bortresta, men dom kommer hem idag :)

2008-09-04 @ 17:11:15
Postat av: Johanna

:D

2008-09-04 @ 18:07:43
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: tove

fin rubrik! och ja

ge oss bilder, det gillar alla ! :D

2008-09-04 @ 19:02:38
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: T h e r e s e

snooks texter är fina :)

2008-09-04 @ 19:44:23
URL: http://meandthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0