R.I.P

Idag är jag ledsen :( Vet ni varför ? För att min underbaraste, gosigaste, snällaste lilla mysehund, vars käraste ägodel är en gammal halvrutten stock, har dött :(

Hogge
 
Och jag har insett att jag är väldigt känslokall ibland. Den enda känslan jag kan "visa" är typ när jag är glad. Men när jag är arg eller ledsen kan jag aldrig få ur mig det, utan det sitter liksom fast där inne på nåt sätt... Typ igår när pappa sa att Hogge hade dött, så svarade jag ungefär : "Jaha ... ". Men jag var ju liksom jättelessen, han var ju världens mysigaste hund. Varför kan jag inte bara liksom inse att jag får gråta om jag vill eller så ..? Skumt att det kan bli så.
Men ibland när jag är arg, får jag nog ut alltihopa på samma gång, och då blir jag typ asledsen, haha.



Jaja, depressionsframkallande inlägg xD , så ... Hejdå .. xD haha
Nemen  , det var ett tag sen jag skrev nu, jag antar att alla har slutat läsa , men skit samma, det är ju bara en blogg.. För mig iallafall, det kanske inte BlondinBella tycker .. haha
HEJDÅ, nu orkar jag inte skriva mera .. Hoppas det kommer Heroes ikväll.. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

nä :(

2008-09-25 @ 20:00:43
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: fredrika

EXAKT så har jag också det. jag har jättesvårt att gråta när det är meningen att man ska gråta. typ på begravningar. det gick inte. jag har kommit underfund med att det nog är så att jag inte vill att folk ska tycka synd om mig. ibland vill jag det, det vill nog alla någon gång. men i sådana lägen när alla gråter så är det liksom jobbigt för mig att gråta för det är så klyschigt och så "meningen" att man ska det. även om jag själv inte tycker att det är det minsta konstigt om någon annan gör det!

men sen när jag väl bestämmer mig för att gråta över något heeelt meningslöst. typ att det är hål i strumpan eller nåt, då jävlar kan jag gråta på ett tag alltså, och då är det som att domdär begravningstårarna kom med strömmen, liksom utan att man märkte det ..

hmm, konstigt detdär.

tråkigt att din hund har dött, jag förstår om du är ledsen, men jag förstår också precis detdär med att du inte kan gråta över det. det kommer nån annan dag ;) pusspådig majken :*

2008-09-28 @ 18:25:25
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0