Sjuk

Hejhej.
Har varit sjuk idag och igår. Man är sjuk TVÅ dagar, och lyckas missa hur mycket som helst.. Igår åkte klassen t.ex. till Röhska Muséet, vilket såklart var en väldigt viktig utflykt för form-kursen. Och idag var det kick-out möte, som jag missade, hoppas jag får vara med ändå.. Har dessutom en jättelista med saker jag behöver göra i skolan just nu. Skit också.. :/

Nu tänker ni säkert, " Men hallå, du har ju haft två hela dagar på dig att jobba med det ?? ". Men jag har inte riktigt orkat det.. hehe. Igår råkade jag se mig själv i spegeln innan jag gick och la mig, och då kände jag mig som en liten 3-åring efter en heldag i bollhavet på ikea. Jag kom knappt upp för trapppan när jag gick runt där med snuttefilten (täcket) i ena handen, och nappflaskan (vattenflaskan) i andra.
Mina ögon rinner konstant (!!), det spelar ingen roll och jag är  glad, ledsen, trött, hungrig, eller något annat patetsikt. Fast det var sorgligt på riktigt när jag bara råkade titta på TV i typ 4 sek och såg precis när några idiotiska puckopotatisWANKERS dödade en pingvin !!!!!!!!!!!! snyft. ... :'(

Ha de bra  ! :) ♥ Hejdå


Kommentarer
Postat av: Johanna

:(

krya på dig! <3

2009-02-27 @ 23:22:14
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: fredrika

krya på dig majkis.

pingvinskjutare är dumma! men du är snälli :*<3

2009-02-28 @ 09:23:51
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0