tråk

Hej.!
Vet ni vad? Egentligen borde man skriva blogg precis när man har gått och lagt sig, och har legat ett litet tag. Eller i allfall jag, för det är då man tänker på alla bra saker, som ibland faktiskt är värt att tänka på. Eller ja... Jag kan ju i och för sig tänka på allt möjligt konstigt...Inte ens hälften av det är nog egentligen värt att tänka på. Tex. Häromdagen tänkte jag på en sak..
Om man har två magneter som är lika starka, som står typ mittemot varandra. Och sen har man nån metallkula eller nåt precis i mitten.. vad händer då ? Jag misstänker att det ramlar ner... Det hade dock varit coolt om den typ fångades upp av dragningskraften typ, och började sväva. haha.. x)




Jag vill se på Skins :D haha,
Men jag har inte tid... Jag har en del saker att göra... :
• Skriva engelska om Isaac Newton
• Lära mig 150 oreg. engelska-verb tills om nån vecka....
• Plugga till EU-prov
• Städa rummet
• Söka sommarjobb
• Plugga till Teknik-prov
• Försöka förstå lite av fysiken i alla fall

Nu ska jag försöka mig på engelskan x) Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

SKIIINS 8D

2009-02-18 @ 18:28:00
URL: http://meandthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0