Äsch då.

Hejhej...
Till att börja med skulle jag bara vilja säga en sak.. Idag har jag tappat i princip allt jag har tagit i ... Sjukt jobbigt faktiskt, dagen börjar med att kudden ligger på golvet ,INTE ett bra tecken, vet egentligen inte varför, men jag var alltså sur hela morgonen. Blev dessutom utfrågad av mamma på vägen till skolan,VARFÖR jag åkte till skolan - jag hade ju sovmorgon. Hur mycket jag än förklarade kunde hon inte i världen förstå hur jag kunde åka till skolan och börja med gympa, 9:20, när jag åkte vid 8.
Inte jag heller egentligen, men jag ville ha skjuts, dessutom var jag tvungen att göra lite läxa, innan skolan började.. slutade med att någon spelade gitarr ... alltså ingen läsning för mig :)  Men däremot en humör-höjare.
Lyckades hålla humöret uppe, sitter nu framför datorn, och är asglad :D Är knappt sur över att vår diskomaskin har gått sönder och jag var tvungen att DISKA (!!?) min talrik efter maten ... Okej, nu blir jag lite sur... * Tänk på annat, tänkt på annat*
Okej, Simpsons, nu är jag glad igen :D

För att gå tillbaka till förra inlägget kanske jag blir tvungen att svara på min idiotiska fråga... Hur man skriver ett bra blogginlägg:

svar: Enligt mig ska ett blogginlägg vara en aning roligt, man ska gärna få sig ett skratt, hehe :P Sedan är det ju bra med lite känsla, lite egen stil liksom. Men egentligen, ingen kan ju ens svara på det, eftersom alla tycker olika liksom... :P
Så tyvärr, vill ni ha hemskt gärna ha ett svar, får ni bäl hitta på det själva...

Ha det bra,
xoxo Gossip Girl, öh förlåt jag mena Mathilda :D hhahahah..... Nej, mathilda.. inte roligt...






Kommentarer
Postat av: tove

BILDER MAJKEN!

gamla som nya

på mossa eller mej eller dej eller någon annan filur

bilder

du borde ha bilder

1 i varje inlägg :) på något bara

det livar upp :D

men kul att du börjat skriva igen min tossiga sötfilur <3333333333

2009-01-28 @ 21:42:22
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0