Ett inlägg om dagen är bra för magen ?

Hejhej hallå, bloggisen.
Måste bara skryta lite, för jag är jätteglad, jag fick MVG i matte :D Jäääj !!
Okej, förlåt, nu kan jag gå tillbaka till blogginlägget.
_________________________________________________ _ __ _ _ _ _  _  _   _   _    _    _ 

Hej igen.
Nu är det rörigt i huvudet. Svenska, Engelska och alla andra änmen, och jag är grymt hungrig... Dessutom försöker jag samtidigt som jag skriver detta sjunga med i lite bra låtar, haha, fast inte högt ... bara i huvudet då :) Annars skulle inte resten av famljen bli glad ... Men jaja, man blir ju glad av att sjunga, och även om man inte sjunger högt, borde det ju iallfall påverkas lite, eller ? :)

Vet ni vad som hände idag ? Våran klass fick ha extrasamtal med rektorn... Vet ni varför ? För att vi är typ överambitiösa, hahaha, nästan halva klassen hade valt Naturkunskap B på individuella valen, och det hade tydligen ingen 1:a gjort förut ( iallfall inte på Teknik-linjen). Coolt ändå.. Man kan ju dock se det från två håll.

1: Våran klass är helt överambitiös, och vill komma in på de bästa Teknik-linjerna på universitetet.
2: Våran klass faller otroligt lätt för grupptryck..

Jag väljer nog det första ;)

Nu ska jag försöka läsa 200 sidor engelska .. ( nej, jag överdriver faktiskt inte denhär gången... )
Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahhahahahahhhaha. lite skillnad på din och min klass extrasamtal med rektorn ;D

och hallå, du! modellbild? :O

puss

2009-01-30 @ 21:46:00
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: maja

ååh grattis :D

haha jaa tydligen hade han det.. xD :S haha

2009-01-31 @ 13:44:16
URL: http://majathun.blogg.se/
Postat av: Johanna

det ser ut som att den är från det dör ni vad på som jag alltid glömmer vad det heter.. ;)

2009-01-31 @ 17:25:00
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0