Nytt Inlägg, weeeei

Hej hej hej, igen.

Okej, kanske ska säga ett litet förlåt för min lathet och mina icke-existerande blogginlägg. Meen, det som har hänt har hänt ( :P ) , och nu nämner vi inte det igen, för det kommer antagligen hända några fler gånger ! ;) hehe...

Men jag har ju skriv-problem, jag kommer aldirg på något att skriva om xD Men nu fick jag plötsligt en energikick, och jag var bara tvungen att skriva NÅNTING, liksom.

Så, jag har valt att skriva om att jag seriöst, har börjat tröttna på vintern nu ! Jag saknar värmen och solen, när man faktiskt har en anledning att gå ut. Och alla fina sommarkläder, jag vill ha kjolar ! Ååh, jag vill ju typ ha varenda kjol jag ser, haha :) Speciellt dom med hög midja, jag liksom lyckas fastna för dom. Hoppas det är modernt i sommar .... xD Får kolla in lite modebloggar ... Nu på vinter/våren borde dom ha en del att skriva om. Hoppas innerligt på pumps och hög midja ^^ :D hahah.
Tove tycker nämligen att jag ska investera i massvis ( okej, jag la på några stycken) med PUMPS, och jag kan ju inte annat än att hålla med ;) Måste bara kunna gå också ....

Nu ska jag gå och läsa matte ... kommer antagligen att sluta framför TV:n , så Hejdå, Pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: tove

du, vi gör en deal. du sparar pengar. den 20 onde feb är det shoppingtime för pumpsen. ett par svarta basic och helst ett par i färg till våren. oki? :)

2009-01-15 @ 19:33:29
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: Madde

Fan jag vill oxå gå i högmidjade kjolar och pumps :) Jag kan lära dej att gå ;)

2009-01-15 @ 20:35:20
URL: http://busepyret.blogg.se/
Postat av: Anonym

joho det har dom visst!

2009-01-23 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0