Blandat. . .

Hej bloggen, och alla som läser den !
Jag vet att jag precis skrev, men jag måste bara få ur mig 2 saker: Vi börjar med den jobbiga:

Den jobbiga saken är min granne och hans kompis. Dom är ungefär 5 och 7 år, och deras bästa kompisar är mina bröder.... tydligen. VARENDA DAG knackar dom på vår dörr, ställer sig typ fem meter därifårn och när man öppnar står dom med ryggen mot en, och viskar till varandra. När man frågar vad dom vill säger dom "Är Jonatan eller Tobias där?"
- Nej
- När kommer dom hem?
-Vet inte
När inte dom är hemma tycker dom att jag ska komma ut och studsa på våran studsmatta med dom. Men idag hade tydligen den ena av dom fått en egen studsmatta, och jag tänkte bara: "YES! Nu slipper jag dom". Men nej, då säger dom "Jag har fått en egen studsmatta".
-Jaha, va bra ( :D:D:D:D:D )
- Kan du komma bort och studsa med oss?
- Nej...
¨-Men du studsar ju aldriiiig.

ÅÅÅÅÅH, Nej, kanske för att ni är så sjukt jobbiga, och jag får ont i huvet av all studs.


P.S. HUR STAVAS STUDSA ??


Iallfall . nr 2.

Igår/idag var Johannisen här, och då visade hon mig en väldigt rolig internetsida, där man kan skriva in saker som har hänt en under sin dag, och sådär. Här får ni en länk :  http://www.fmylife.com/ . Väldigt roligt. Iallafall, så var det en som hade skrivit såhär:

" Today, I had a horribly realistic dream where I was being robbed and had to swallow my wedding ring to save it. After waking up, I realized my wedding ring is in fact gone. The doctor assures me that I will have it back in a day or two.  "

hähä, hejdå :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0