RTS

Hejhejhej :)
Nu mina damer och herrar är det äntligen fredag ! Vem mer än jag har väntat såå länge för dethär? Flera dagar, liksom. Jag tror jag börjar bli utbränd, hehe. Det enda jag längtar efter just nu är lov och helger, och jag orkar inte fokusera längre. Har nog fyra labbrapporter att skriva unefär... Men orka bry sig, liksom. Whatevah ! haha :D
Ikväll ska jag bara mysa ner mig framför tv:n och somna till typ let's dance. Och dricka te. Jag tycker om Te mer och mer, och det är bra, för det är så mysigt med te. Bara att säga att man ska dricka te lyfter ju en hel kväll.
Från en sak till en annan. Det märks att det börjar ta slut på tv-program tycker jag. Allt är liksom realityserier om folk i olika situationer eller på olika jobb. "Stockholm Arlanda" - handlar om arlanda... jaha ? Och mer då ? Såhär tänker iallafall jag om hälften av alla program just nu. "Charterhjältar" eller "semestersvenskar", sak samma, men vad handlar det om egentligen.. Folk som åker på semester... jaha ? Och ? Är det inte när man är på semester som man bara vill ta det lugnt, skita i alla andra, och bara va.. Inte ha nåt kamerateam med sig hela tiden, för att filma och spela upp för hela svenska folket när man gör bort sig!?
Jaja.. Sluta klaga nu, Mathilda, bara för att du tycker om Amerikanska ungdoms-30-minuters-extrem-komedier och Desperate Housewives.


Kommentarer
Postat av: fredrika

jag älskar den trailern för "charterhjältar".

ett gammalt par sitter på en uteservering i något varmt land.



tanten gnälligt: Jag känner inte igen mig här.

gubben: det är för att du inte har varit här förut.



xD xD HAHAHAHAHAHHAH



kul

2009-03-13 @ 21:35:36
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, ja. då skulle dom bli rädda för sverige.

tack=)

2009-03-15 @ 13:07:41
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0