ALFRED NOBEL !

Hejsansvejsan,
Så var det alltså lördag idag. Fast ändå inte, för det är torsdag! Vilket betyder att vi får 3 lördagar den här veckan = MASSOR MED GODIS!!! Jag tror nog ni förstår vad jag menar...
Ni som känner mig kanske vet att jag ganska gärna vill gå på nobelfesten. Hihi, nu har jag skrivit en lista på massa olika sätt att komma in! MAHA!

MATHILDAS NOBELLISTA:

* Servitris
* Kock
* Nobelpristagare
* Anhörig
* Kavaljer
* Media-reporter
* Fotograf
* Värd
* Musiker
* Festkommitté
* Stand-in (för folk som inte kan vara där...)
* Bartender
* Fjäsk
* Underhållare
* Personlig assistent
* Städare / Vaktmästare ( Fast dom kanske inte får vara där under själva festen...)
* Väktare
* Kapphängare
* Sminkös
* Springflicka
* Ljud / Ljus-tekniker
* Meddelare
* Student i stockholm

Vad tycks ? Har jag glömt något ?

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, låter jättebra! :) eller så skriver jag en inbjudan från min mobil och skickar den så att det ser ut som att den är från kungen eller nåt :D

2009-05-23 @ 10:46:24
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0