Här går uppdateringarna inte som planerat

Ja, som ni nog har misstänkt, så är jag hemma från min lilla visit i Tyskland hos min morbror, hans fru, och min minikusin :D Det var jättemysigt där i deras lilla by, men det var skönt att komma hem ändå och träffa kompisarna :)
Idag har jag övningskört på riktigt för första gången ;D haha, det gick ganska bra tycker jag, vet inte vad mamma tyckte men ... haha, nemen det gick faktiskt jättebra, några fel att lära från, men det är väl bara positivt, eller !?
Har även vart och sett efterlängtade filmen Mamma Mia, och den var ju jättemysig, absolut sevärd ;) Jag vill köpa filmen så jag kan lyssna på låtarna om och om igen :D hahaha. Man var bara så glad när den var slut, (om det inte hade varit för ett extremt toabehov just då, som sorligt nog drog ner stämningen en aning).

Sedan jag kom hem har jag haft för lite roliga saker, som att vara på picknick med Johanna på en liten brygga vid Nääs, vilket var mycket revligt om jag får säga det själv. Jag har sovit över i kvarterstuga med Tove, Klara och Jojjan, och sedan åkte jag och Tove till Allum på våra moppar (min startar faktiskt nu :D Jag är glaad för det, nu är det bara ljudet, backspeglarna och bensinmätaren som behöver fixas), och shoppade loss ;) haha, inte direkt, men vi fick en del skuldkänslor ... Jag och Tove har även varit vid Aspen och badat, och sedan ett svettigt gympass efteråt ! ;)

Okej, jag orkar inte läsa igenom alltihopa, så förlåt för alla upprepningar eller stavfel som görs i detta inlägg..

Om ni vill kan jag lägga upp bilder nån gång :P :) Men då får ni allt be om det ! haha. Ha det bra ! Puss och Kram :D


BTW, jag hittade en bild på min lillasyster, där jag tyckte om va grymt lik mig ... haha se och bedöm själva :P

Nora

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det tycker minsann jag med! :O aslikt :) och såklart vi vill ha bilder, massor! Men du, hur länmge är du hos din pappa nu? Hm, jag ringer nog imorn tror jag, puss :)

2008-08-03 @ 23:11:48
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0