Nu vet jag hur en spaghetti känner sig ...

Hej Hej Hallå Bloggen! (Och alla läsare såklart)
Idag har jag varit på gymmet alldeles ensam, för Tove skulle tydkligen åka till Allum, ( JAHA, (!?) Liksom .) Iallafall, så gymmade jag lite halvhjärtat sådär på alla maskiner, och så skulle jag springa lite på rullbandet ocskå... Vilket istället blev en tävling (mot mig själv då men ... ) Jag tänkte att jag skulle springa en kilometer ( Ni som känner mig, borde vid dethär laget veta att en kilometer är riktigt bra för att vara mig! ), sedan kom jag på att jag skulle springa under 10 minuter då, och det klarade jag ( 9 minuter faktiskt), så då blev jag glad och skulle springa två kilometer under 20 minuter ist, men så tänkte jag bara liksom äsch, jag klarade det ju på 9 min, så jag ska klara 2 km under 18 minuter ist, och jag klarade det !! (17:24), wohooo .. haha :D Även om jag typ egentligen inte klarar sånt, utan får typ hjärtattacker och allt möjligt bara jag går upp för trappan liksom, hehe ... Så jag har liksom inte fortfarande hämtat mig , men det lär nog vara skönare imorn iaf :)

Japp, detta var allt jag ville säga .. sucks to be you liksom ! :D BajBaj , äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket: )

Vad ska du göra idag då?

2008-08-16 @ 17:34:47
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag sa ju att du kunde om du bara ville! :D

2008-08-18 @ 17:36:49
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0