TRÅKMÅNS

Hej alla, och förlåt för att jag är så seg på att uppdatera, men det är bara det att jag liksom inte gillar min blogg lika mycket som den förra. Jag vet inte varför, haha, men denna är inte alls lika rolig . Kanske för att jag har typ 3 läsare? På sin höjd 5, men det är bara vid riktigt speciella tillfällen . typ varannan vecka eller nåt . :( Kan ingen hjälpa mig att fixa i ordning den lite? Typ Tove, du är ju bra på det ;)
Jag befinner mig nu hos min kära pappa, och jag kommer hem ngn gång nästa vecka. På torsdag ska ajg till Ullared :D:D Aaw, rooligt, har inte vart där på jättelänge .. synd att jag inte har några pengar. haha, men här kommer en liten lista på saker jag behöver :

Stickad tröja / Kofta
Skor, (stövlar, tygskor, mm )
Jeans (färgade, ljusa, mörka )
Höstjacka
Underkläder ( dom har typ världens skönaste trosor ... )
Klänningar
Strumbyxor, ( ribbade, mönstrade )


Sen ska jag även kolla på lite ridsaker . Har ju köpt ny häst nu :) Han är fiin :D Han är vit. haha
Jaja, nu ska jag gå, hehe, är faktiskt ensam uppe nu, alla andra ligger där uppe och snarkar .. :| Tur att jag har öronproppar med mig xD
Hejdå, ni som antagligen inte kommer läsa detta, men jag förtsätter skriva "ALLA" ändå .. Det känns bättre så, man känner sig ju iallafall lite populärare .. men jaja, haha, nu säger vi hejdå  och Godnatt! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: tove

men låt mig åka med :o

2008-08-10 @ 14:37:48
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0