WOW

Japps, WOW, jag har nämligen slagit besöksrekord på min blogg - HELA 11 STYCKEN !! woow ... hah :D
Nu börjar min blogg bli lite roligare igen .. Va kul :) hihi. Nu åste jag bara ha lite ny design ... xD Det känns som denna är lite ... tråkig.
( men hallå  ... någon sitter där nere och typ lyssnar på opera ??? WTF ? )
Vill någon fixa min blogg ? annars blir jag väl tvungen att göra det själv .... haha, men det får väl gå ändå . :) Jag har ju trots allt photoshop, bara att datan dampar så fort man öppnar nåt annat prgram än typ.. word.
( MEN VA FAN, STÄNG AAV !! Jag orkar inte .... :'( . )
Gah ... jag längtar tills på onsdag, men samtidigt inte .. Liksom, jag är ju typ rädd att alla ska mobba mig eller nåt .. typ tycka alla mina kläder är asfula ... xD hahaha. Tänk om det inte finns en enda snygg kille .. ? Jag har ju planerat hela mitt tonårsliv efter gymnasiet liksom ..
(jaaaaaaaa, äntligen är det slut ..... )
Hoppas allt går bra och jag kanske med en stor gnutta hopp - inte blir mobbad ... Håll tummarna liksom xD Nä, skojja bara, men ändå . . Och gud va jobbigt att åka fram och tillbaka med bussen hela tiden .. Speciellt dit .. Orka gå i typ 20 minuter för att komma till busshållsplatsen på morgonen liksom .. :/
Shit vad många punkter och skit jag har gjort i detta inlägget ... :P
haha, ni får stå ut ! Puss hej :) ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har du för planer för dagen?

Nya frågor ännu en gång idag. Vore oerhört tacksam om du skulle kunna ta dig tid och svara på mina frågor! Det uppskattas verkligen. Tack i förhand. Kram Linda! :)

2008-08-17 @ 18:01:30
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: maja

svar. åååå jag villoxå ha pool (A) hihie :) men aaa kvällen var cp..de var la kul från början tills allt cpade... hehe

2008-08-17 @ 22:14:13
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0