Jag tänker blogg ...

Hejsan . Det var ett tag sen nu , hehe. Men det är faktiskt min dators fel, den bara dampar hela tiden . haha, detta är första gången på typ evigheter jag sitter vid datan här hemma . :P .
Nu ska jag iallafall börja skriva mera blogg igen, hehe. Ska försöka iallafall. Får väl se hur det går men det ska nog gå bra, eller vad tror ni ? :P

Iallafall (jag skriver Iallafall heela tiden ! ...), på tal om rubriken dåe. Jag tänker helt enkelt blogg, haha, typ när jag ska sova å så, så typ skriver jag värsta blogginlägget i hjärnan, haha xD Det är irriterande, för när jag liksom tänker på bloggen då vill jag ju liksom skriva det jag tänker, men det kan jag inte, för det tar så lång tid att starta dator och allt, så jag hinner ju glömma av allt. haha- det är därför jag måste ha en egen bärbar dator !! (Det finns massa andra anledningar också .. ) Så nu håller jag på att spara ! :D Det går låångsamt framåt . hehe, jag jobbar just nu hos pappa med lite oliksa saker, tex klippa (den oändligt stora) gräsmattan, gå ut med hunden och hjälpa till i stallet mm. Att klippa gräset (SKIIITJOBBIGT!!) i 3 timmar för att tjäna 150 kr är intee roligt !!! snålt ! ... :|    150 kr är inte mycket när man ska få ihop 6000... hehe.
Detta var väl det officiella första inlägget i min blogg kan man väl säga eftersom de nadra är lite ... udda, nemen, så får det bli iaf ! Nu ska jag börja skriva blogg igen ! :) Hejdåå , ha det bra ! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0