Deutchland

Hejsan, tänkte uppdatera lite efter Tysklandsresan. :)
Vi började resan med att packa - som vanligt då.  Vi fick ha varsitt handbagage på max 10 kg. Sedan skulle vi tillsammans ha 2 resväskor att checka in som fick väga max 15 kg ... Handbagaget fick vara 55x40x25 cm. Mitt var (utan att överdriva), 54x37x19 - TUR, haha :D
Iaf så skulle vi flyga en bit, och sedan åka hyrbil i 45 mil eller nåt. När vi kom till flygplatsen i Tyskland, och skulle hyra en bil, ( vi hade beställt en liten Peugot 407) gissa vad vi fick ? En gigantisk Mercedes 7-platsers buss ! :D:D:D Ååh, vad glad jag blev. Alla vi tre i bak kunde typ ligga ner liksom ! Loffe och Mamma var dock inte så glada , den var väldigt klumpig att köra tyckte dom :P

Vi bodde i en söt liten lägenhet, och jag hade en egen dubbelsäng, hihi :D
Iaf så har vi vart på dop med min söta lilla kusin, och så har vi vart på Europa Park, och jag har lärt mig lite nya Tyska ord, tex. Die Finanskrise (Finanskrisen ? :P ),  Jetst (Nu), Rechts ( höger), Links ( vänster), haha, vi hade navigator :P

Kommer väl lägga ut lite bilder på Bilddagboken senare, men jag tog typ inga kort, och dom jag tog blev dåliga xD haha. Men jaja, det kanske inte spelar så stor roll... Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

maaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjkkeeeeeeeeeeeeeeennn!!!!!! :))))))

<3

2008-11-03 @ 21:04:37
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0