Trevlig start på helgen liksom

Heeeeej ...
Igår kväll var jag och Johanna på bio . Vi såg på Patrik 1,5 och den var sjukt kul tycker jag, den blir liksom roligare och roligare :P För när man tänker på den efteråt tänker man ju mest på det roliga .
Efter bion åkte vi hem till mig, och låg och pratade kollade på klipp på youtube och jag insåg att jag inte är den enda som älskar Godd Will Hunting. (Okej, Jojjan kanske inte älskar den, men man kan ju alltid överdriva lite ).
Vi vaknade på morgonen, och typ vägrade gå upp .  Men tillslut gick vi upp och åt frukost, och sedan gick vi tillbaka till mitt rum, och gick och la oss igen ... haha, vi hade kasnke lite tråkigt, men det är ju bättre att ha tråkigt tillsammans än själv. Eller hur ?
Vi var i allafall ute och gick en liten promenad. :) Ville bara tillägga det liksom :P haha, nej, nu ska jag fortsätta skriva en packlista :)
HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0