UPDATE

Hejsan allihopa.
Idag har jag varit jättetrött, så denna dagen har varit seeg.. Men för första gången slipper jag jobba ikapp matten hemma, jag hann precis jobba klart med det vi skulle på lektionen, så det var ju bra! :)
Så har jag klippt mig också , jag har inte ens hunnit se hur det ser ut än, för jag har inte ens kollat mig i spegeln sedan jag kom hem, haha. Men det ser väl förjävligt ut ändå, för precis när jag gick av bussen hem började det ÖSregna, så då blev  det ju helt blött och förstört, så nu ska jag duscha.. :P Det blev ingen lugg, men det blev en liten, liten snelugg, för jag ville inte riktigt ha lugg, för jag har en äckligt störade virvel mitt i pannan ... :/ hm jaja, det blev som det blev.

I helgen har varit med Freddan, Klara, Tove, Tessan och Jojjan, och det var som vanligt mysigt och jättetrevligt! Jag vet inte hur jag ska klara mej utan er, hihi :) Inte helt utan såklart, men vi kommer ju inte träffa varandra lika mycket ! Det måste ni ju faktiskt erkänna, även om vi alla vill det ;)  . hihi ,
(Jag vet att det är fult att skriva hihi, men jag gjorde det ändå .... xD hah )


Jag måste verkligen börja uppdatera lite bättre, och lägga ut bilder och sånt, men jag orkar liksom inte, och så, men jag lovar att det kommer bli bättre snart, när jag får en egen fungerande dator ^^ Puss hej så länge


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

men du hann väl kolla hos frisören lilla söta du? :) iaf, så är det säkert jättesnyggt :D, jag får se till att stöta på dig nån gång imorn. Och mer uppdatering säger vi jatack till :) puss :*

2008-09-08 @ 21:06:34
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0