oj, shit....

Hejhejhej, hemskt mycket hej !
Förlåt för dålig uppdatering, häähä.. (a)
Nu sitter jag här igen, när jag egentligen borde göra annat... Just nu borde jag packa, laga mat, planera matsäck mm, och massa mera saker.. vet ni varför ? För IMORN (???) ska jag till Stockholm ! Jag har liksom inte fattat det än, det sjunker inte in ! Men så är det alltid när jag ska åka nånstans, eller göra nåt. Går runt och är orolig för massa saker... tex. TÄNK OM DET INTE FINNS TOALETT PÅ BUSSEN !!!!! Vad sjutton ska jag ta mig till, liksom ??? xD 7 timmar... 7 timmar utan toalett, undrar hur många gånger jag kommer ha kissat ner mig då... hahha.

Iallafall. Jag serr fram emot Stockholm ändå, även om det kommer bli väääldigt stressigt ! Kommer liksom inte hinna äta något.. Vi har 3 raster ( "Lunch"raster). En på bussen, då vi stannar typ på nåt matställe precis innan vi är framme. Sedan en gång efter vi har varit på riksdan, då har vi ungefär 10 min skulle jag gissa, för vi ska till dramaten då. Och sedan klockan 22, när vi är klara på Dramaten, ska vi hinna äta, och vara tillbaka på hotellet halv elva...

ajja, orka lyssna på sånt här babbel. x)
Jag känner att jag får be om ursäkt lite mycket här i bloggen. För tråkiga inlägg, dåliga rubriker, dålig uppdatering, och sånt, hehe, men jaja, det 'r väl sån jag är. LIVE WITH IT ! ;) mohahaha ;D

Adjöken ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

det kommer bli så roligt =D och. det kommer finnas toalett på bussen. <3

2009-04-15 @ 18:19:33
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0