En doft av currysmör

HejsanHoppsan

Jag tänkte att det kanske var dags för lite uppdatering såhär efter sportlovet och allt. Det var ju trots allt ett tag sedan, sist.. Så förlåt. Och förlåt för alla bilder som inte har kommmit upp på bloggen. .
Vad har ni gjort på sportlovet då ?
Själv har jag inte gjort så värst mycket... Har varit med lite kompisar, vart på teater, vart hos pappa, och dessutom har  jag varit på boxning för första gången i mitt liv. En lite mindre viktig erfarenhet måste jag säga, men inte alls så tråkigt, farligt, blodigt som jag hade förväntat mig... Det var ju ändå juniorer som boxades.
Jag var där med min pappa och min kusin Jonatan, för att kolla på mina kusin-kusiner Alexander och Nils då... :P Alex förlorade tyvärr hans match, men det var lätt den med mest drag i, alla liksom var helt engagerade och hejade och så... Hehe, rätt så coolt måste jag erkänna att det var ändå. x)



Nu ska jag försöka komma på var jag vill sommarjobba... Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig så att säga!
Godnatt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0