Isaac Newton ^^

¡ HOLA !

Äntligen fredag, äntligen fredag :D weei. Inte för att jag gör något speciellt, men, ändå. FREDAG :D Ingen skola, bara ledig, härlig helg!
Idag har jag haft redovisning på engelska om Isaac Newton. Inte en speciellt intressant person, men jag och Matilda gjorde det lite roligare genom att ha en dialog mellan "oss", hihi. Jag var då Isaac newton och hon var J R R Tolkien. Ni vet han som har skrivit om Sagan om Ringen. Och det gick jättebra ! :) Ett litet tips liksom ;)

Justeja, måste bara säga att i svenskan ska vi läsa en bok då, och gissa vilken film som går på TV imorn ? ;) MIN BOK :D YEES !  ( Om en pojke )

Vet inte riktigt vad jag ska säga, så hejdå :) ♥



Kommentarer
Postat av: Therese

åh han som spelar pojken e ju Tony i Skins ;))

2009-02-20 @ 22:40:04
URL: http://meandthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0