4:e dagen på Lé Sommarlooov :D

isch. Har tagit sista Gardasil-sprutan idag. Skönt att ha det gjort, men jag kan ju inte direkt säga att jag tycker om sprutor.. Eller ja, det är det nog bara typ pundare som gör, men ändå xP
Förra gången gjorde det skiiitont, hela armen och axeln domnade bort, men denna gången satt jag och väntade och då kom det ut en annan tjej som sa att hon kunde göra det, så jag slapp vänta. Och hon var typ hundra gånger bättre, asså, det kändes liksom litegrann bara precis när hon stack in nålen, men mer kändes det inte. Det var så underbart liksom, för jag förväntade mig att det skulle göra lika ont som förra gången, men så bara var det över när jag trodde hon skulle köra in nålen ännu längre. Tumme upp för det! :)

Nu har jag även vart ute och solat och läst ett tag. Det var kallt. Haha, men man måste ju ändå sola nu när det är sommarlov. Jag fick inte ens några linjer :(
Men skit samma, det kommer ju fler dagar då man är ledig på de bästa soltimmarna om dygnet, mohah :D Stackars vuxna, som inte får ha sommarlov... HAHA !
Ha de gött :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0