Idag var det släktens tur

Hejhej :)
Har precis tagit mig ett dopp i poolen tillsammans med några släktingar. Tyvärr är min kamera fortfarande hos min kompis, så ni kommer inte få några bilder på ett tag, eftersom jag ger mig av imorgon för en visit till min käre fader, och vår nya pålle, hihi.

Igår var det Desperate Housewives-kväll med tjejerna. Säsongsavslutning, tyvärr... Jag kommer sakna det såå mycket tills det kommer tillbaka i höst. Jag måste säga att dom lyckades verkligen göra så att man vill fortsätta se nästa säsong, för det slutade verkligen spännande!
Och tack så mycket för den fina klänningen, Jojjan Freddan Tove Tessan, jag har haft den idag. Alla tyckte den var jättefin, och mormor tyckte att jag hade otroliga kompisar som kunde köpa nåt såå fint! haha. Roligt :)
Fick BTW ett nytt presentkort på ginaTricot, en shoppingrunda med mormor, och två nya koppar till min "samling" som min gamlemormor har köpt åt mig ;)
jaja,
Ha det så bra alla, ♥

Kommentarer
Postat av: tovaaaan

hahaha vad bra :D !



jag drömde att jag skulle hoppa upp på en av dina hästar och rida...

hmm.. skumt..

men jag var bra på det, i drömmen ;)

2009-06-21 @ 13:40:14
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: tovis

1. är du hemma? :D

2. jag vill träffas :D

3. jag vill bada i din pool för denna veckan är det så sjukt varmt :D

4. jag har sims 3 vill du spela?

5. jag saknar dig!

6. jag vill ha ps :D !



puss <33333333

2009-06-22 @ 22:26:00
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0