Tråkig lördag ^^

Hejhej
Jag har tråkigt, haha. Sitter mest och gör ingenting. Jag har faktiskt målat det lilla skjulet på baksidan idag med grundfärg. Eller ja, färgen tog slut, så jag fick äntligen en anledning att sluta, för det var skittråkigt. Iallfall, jag har inte riktigt lyckats klura ut om jag kommer få pengar för det eller inte, jag menar, en 50-lapp räcker, det kan dom väl inte skadas av.
Dessutom har jag målat massa fula "målningar" i photoshop idag också... haha, det är mest streck och sånt, men det kan ju vara kul ändå. ;) Förgyllde även min lapprapport med en lite upppiffad bild av ett stativ och en kristalisationsskål, ( nej, jag vet knappt heller vad det är förnåt..). Och ja, på tal om det har jag äntligen avslutat en av mina två labbrapporter som jag har "missat" den här terminen och måste lämna in innan sommarlovet. Bara den jag absolut inte kommer ihåg kvar, haha.
Nej, nu ska jag gå tillbaka till vad det nu var jag gjorde, så adjö :) ♥
P.S. Här får ni ett underbart smakprov på alla mina underbara photshopmålningar!!

Labbrapporten   

Kommentarer
Postat av: sugen på gossip?

läs, skvallra, njut!

2009-06-07 @ 23:01:05
URL: http://skvallerlerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0