RUBRIK

Hejsansvejsan på dejsan =)
Tack Jojjan, för det trevliga gästinlägget ^^ , hihi.

Jaa.. Igår var jag med Jojjan, och Tove var med ett tag också :) . Vi såg på melodifestivalen, spelade lapp i pannan, såg på Sex and the city, och lyssnade på musik ! Inte så mycket med andra ord, men trevligt var det ! :) Alltid lika trevligt att träffa er. Och i fredags var det något maskeradliknande som gällde med Jojjan, Tove, Cicki, Maja, Freddan, Tessan och Klara. Jag var Kines, haha :)

Nu kände jag att detta inlägget var ganska meningslöst, så .. Ja, varför inte fortsätta så?
Vi har köpt ny Kyl och Frys.och eeh... jag säger bara ett ord : Torkskåp !

Vilken stol?
hahah, kan inte sluta tänka på det... så smart asså... Fast ju mer jag tänker på det, desto mindre smart blir det, eller det är ju fortf smart, men jag är inte lika "chockad" längre :P xD haha, okej, nu är det bara Jojjan som förstår men skit samma... Hejdå ♥
P.S. Förlåt för överkonsumtion av streck....

Kommentarer
Postat av: johannnnnnnnnaaaaaaaaaaaaa

vilket gästinlägg!? :D:D:D::D:D:D

2009-03-08 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0