Vårtecken

Hej hej allihopa :D
Idag har jag träffat på ett vårtecken. Nämligen solen :D hih. När jag gick till och hem från skolan idag i bara strumpbyxor och knästrumpor. ( och överdel såklart då ;) , ) så frös jag inte ens. Jag hade förberett mig på värsta vinterkylan, och isätllet fick jag Ej Knottriga Ben. Jääj ! Nu saknas det bara lite fjärilar, blommor, grönska, och lite mer värme, för en lyckad vår.
Och juste. Jag var ju i Ullared i lördags ^^ Jag köpte inget speciellt, ville mest bara säga det liksom. :P Jag köpte:

En väska
Ansiktsmask
Mascara
Pyjamasbyxor
Ett linne
Trosor + Strumpor
Bikini

Thats it. Inget viktigt. Inget vettigt. Bara tråksaker. Eller väskan var ju lite roligt, men ändå. Inga kläder liksom..Eller jo, linnet, men det gills inte.. hah :P

Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår



Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår vår vår Vår vår

Glad vår ! ♥ :D

Kommentarer
Postat av: fredrika

vi diggar solen :D

och har du tagit den bilden? den var ju asfin <3

2009-03-04 @ 18:45:31
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: tove

bilder på allt maybe?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D



och jag tkr den bilden är jättefin!

och du borde kommentera tillbax på min blogg så jag ser populär ut din fjärt!





AHAHAHAHAH xDxDxD

2009-03-05 @ 18:35:12
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0