OBS Ring inte mig

Hej igen !
Ååh, jag saknar alla så mycket nu ! jag har knappt pratat med någon (bara Jojjan, som ioförsej är väldigt trevlig att prata med :D ) på flera dagar, och jag börjar liksom få panik på att vara med samma personer ( Familjen då ) så länge utan att ha någon annan kontakt med kompisarna ... Kan inte någon ringa mej ? haha, tänk att jag ska åka bort en vecka till nu, dessutom till ett annat land, så ingen vill ju ringa mej, det får ni inte heller för det kostar massa pengar för mig då xD Om någon förresten vill ringa får ni göra det innan klockan 15 imorgon, haha, för jag tror jag åker då :P

Måste bara påpeka att jag har en ny favoritfilm :D Eller ja, tre stycken egentligen. Nämligen Bourne-filmerna :D Åh, jag tycker dom är jättebra,haha, även fast jag liksom inte brukar tycka att såna filmer är så himla bra liksom, men domma är asbra :) Okej, nu känner jag att jag upprepar väldigt mycket vad jag säger, men men ,. Jag har ju inte skrivit så långt, så det kanske inte gör så mycket ?! . hehe.
Håller på att ladda ner The Bourne Identity nu, den första filmen, (har redan trean, så snart är det bara tvåan kvar ;D, hahaha ).

Gah, jag måste liksom prata hela tiden, känner jag nu, men jag har ju ingen att prata med så jag får helt enkelt skriva massa långa meningslösa blogg-inlägg istället ... hehe, förlåt (a)


       

Asså, ibland känner jag mig bara så jääkla snygg ... ↑

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du ÄR snyggg :D

2008-07-17 @ 22:29:34
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: frederika

ja men majken det är ju för att du är såå himla snygg <3 :)

2008-07-20 @ 16:46:18
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0