Näe .. shit vad trött jag är ...

Hm, nytt inlägg... fantastiskt, tänker ni då. Såklart. Alla tycker väl det är kul med uppdateringar och nya saker ? I allafall jag.. Förutom när det gäller vissa saker, som till exempel att vi ska börja med procent i matten, och grammatik i Svenskan ... Senast idag visste jag inte hur man räknade ut hur mycket procent man drog av av något, om tex. man hade 320 kronor kvar efter att man dragit av dom där procenterna..
Och fram tills idag visste jag inte att vi hade 9 olika ordklasser, och att dessutom att BARA Substantiv indelas i 9 andra grupper med dom konstigaste namnen jag nånsin hört ... !? Men egentligen ... Vilken ordklasser hör själva ordet "Ordklass" till, och alla andra ordklasser och deras underrubriker, vilken ordklass hör dom till ?

Det åskar ute ... eller det kanske är ett flygplan ... jag vet inte. Det är jobbigt - Ska jag dra ut kontakten, eller inte ? Men jag har inte hört något mer misstänksamt ljud, så jag antar att det var ett flygplan.
Vad ska alla göra på Halloween ? :)

Nu orkar jag inte skriva mera, haha :) Ha det bra, hejdååå


Kommentarer
Postat av: maja

svar: åh va söt du är! men det behöver du inte bli, dte ärbra nu tror jag :)

2008-10-30 @ 10:32:04
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0