Aj då ..

Sådär nu har jag (igen) lyckats göra så att alla mina läsare försvinner genom att aldrig skriva inlägg ... :P Jag har typ inte suttit vid datorn på evigheter ... Hm, undrar hur jag ska få tillbaka alla. xD haha, Hallå, kom till mig, och tipsa ala era vänner ! Skojja ... Men gör det gärna ändå ;) Det känns lite onödigt att sitta här och lägga ner tid på något som aldrig blir läst.
Jag ska snart köpa dator :D Wohoo , typ nästa gång jag åker till pappa eller något. (Kommer antagligen inte bli då heller, men snart iaf :D )  då kan jag lova att det blir mer inlägg, så håll koll ;) ! Haha, då kommer jag även vara inne på msn , haha, men det går inte nu, för denna datan dampar så jag kan knappt vara inne på internet liksom, msn är helt omöjligt, och där nere är det alltid massa folk som går runt och tjuvläser allt som man skirver ... xD

På fredag ska vi läsa upp typ en dikt i skolan, och jag vill ha en som är rolig .. haha, finns det roliga dikter ? Och kan någon i så fall säga dom till mig? 
Nu ska jag gå ... haha, ännu ett underbart inlägg från mig, så ha det bra ! Puss ! :)

Kommentarer
Postat av: fredrika

rosor är röda violer är blå

pungråttor är fula, du lika så!



kom på den själv alldeles precis nu. riktigt stolt må jag säga.

2008-09-04 @ 17:13:08
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: fredrika

och jag menade inte dig såklart xD ,

det är en dikt som du kan ta med dig till skolan imorgon :)

2008-09-04 @ 17:13:52
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0