Guiness Rekordbok för världens längsta dag

Heh hej hallå bloggen !
asså, den här dagen har varit sååå tråkig, det började faktiskt igår, när jag gick och la mig, (typ halv tolv) efter att ha sett på film , närmare bestämt Fäst vid dig. Åååh, den va ju värsta gullig :D haha, alla andra tycker säkert den är typ svintöntig, men jag älskade den (jag är ju iofs töntig ... ), haha, med Matt Damon och allt :D.
I alla fall, så kunde jag inte somna på typ 2 timmar, så när jag vaknade imorse en halvtimma försent, var skiittrött ! Dessutom hade jag typ en miljard drömmar på samma gång kändes det som, så jag ville inte sluta sova liksom .. förutom en dröm där jag drömde att jag var döende :| Den var ju dock inte så rolig ...
Oj då, nu har jag berättat massa som inte ens har med min dag att göra.. xD Det är sån jag är när jag skriver. Jag skriver liksom det jag kommer å tänka på när jag skriver detta . haha. .
Några anledningar för att detta har varit en sån lång dag är att  vi började 8:20, jag var i skolan 7:47... Sedan började vi med Samhällskunskap med Inger - världes jobbigaste röst har hon !! I en och en halv timma. Sedan skulle vi ha gympa, men då hade våran gympalärare tydligen glömt säga att han skulle vara borta idag (??), så efter 20 minuter gick vi från lektionen och hade då håltimma i ca 2-3 timmar ... Under denhär tiden åt vi då, för vi började bli lite hungriga, så efter matten skulle vi äta igen, ochdå var man ju inte hungrig, plus att det kändes som om klockan var typ fyra, då, när klackan var halv 1 !!! Vid andra lunchen hade vi rast i en och en halv timma till . Det var INTE KUL !!!  Och till sist hade vi Teknik - människa samhälle, med typ snurrigaste läraren i historien .. ( När vi hade honom första gången, berättade han att han fick sparkenfrån sitt andra jobb inom byggbrachen, och blev då lärare.... !? OKEEJ...

Jaa... ni behöver inte läsa allt detta xD hahaha , inte ens jag orkar läsa det...
SÅ HEJDÅ; ses snart ? :)

P.S Bara så alla vet har jag lagt märke till en sak.. I filmen The Bourne Identity ler Matt Damon bara 2 gånger .. :( Hur kan man gå runt i typ flera månader utan att le :( Jag ler ju typ 500 ggr om dagen :D hahaha. D.S

Kommentarer
Postat av: T h e r e s e

le på mathilda det e så mkt trevligare med leenden :)

2008-09-10 @ 18:37:59
URL: http://meandthetree.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: javisst är den det, älskar den :)

2008-09-10 @ 21:26:19
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: tycker du jag blev? taaack snälla :)

2008-09-14 @ 21:01:17
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Din Kompis!

Hej Hej!! Haha! 2012? nja,men du är lätt bjuden Thilda lilla! Och vårt bröllopkommer äga fett! (hoppas jag, du får hjälpa mig planera!! :D)

2008-09-15 @ 20:04:39
URL: http://busepyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0