Ny dator - nytt inlägg

Ja, nu har jag äntligen köpt mig en  dator (bärbar). Så då hör det ju bara till att man måste skriva ett litet inlägg, eller hur?  Så igår så trallade jag in på onoff i Lidköping med min far, och hade bestämt mig för att köpa en dator som man kunde spela på, vara ute på internet hyfsat snabbt och webcam är ju rätt viktigt också ;)
Så hade pappsen hittat en dator på internet som han tyckte stämde in på mina villkår, och då bestämde jag mig för att vi skulle åka och titta på den då, och den var tillochmed snyggare i verkligheten, baksidan är riktigt snygg faktiskt, och den kommer bli ännu snyggare när jag sätter min egen prägel på den med ett skin. Coolt va ? :D hihi.
Iallafall så va alla sådana datorer slut på onoff då, men då kom den otroligt briljante säljaren på att det fanns ett visningsexemplar kvar, så dom drog av typ 500 på priset och vips, så va den min! MOHAHA, alla som ska köpa denna datorn på onoff i Lidköping - jag tog den sista !! Vet dock inte vad den heter ... det är en compaq iallfall :P .

Så här kommer nu en otroligt snygg bild på mig och min lillasyster taget med min webcam :



Ha det bra, puss och GODNATT  ♥

Kommentarer
Postat av: fredrika

nej men vad roligt! :D

grattis till din nya dator :)

2008-09-29 @ 08:35:05
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: johannna

wiho va roligt :D

2008-09-29 @ 12:01:04
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: maja

åh va kul :) men du, :D pappa sa att det bara gick ett flyg till cypern på måndag så då är de samma :D:D wiiho

2008-09-30 @ 20:14:40
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0