TJOPP

Tjopp, nu sitter jag här igen, är precis klar med läxorna (okej, okej, jag har matte var ... ).
På torsdag ska alla tjejorna i klassen hitta på något, jag tror att det kommer bli jätte kul :D  Jag längtar, det är ju liksom nästan första gången vi har gjort något tillsammans. Det finns liksom så många olika personligheter i klassen, hehe, okej, det kanske lät lite mobbat, men det är liksom många som är olika, så jag tror det kommer bli jättekul. Vi ska nog laga lite mat och typ så, tror jag :) haha, nu får jag verkligen visa alla mina matlagningskunskaper då xD  ! ^^ .
Det känns så konstigt att säga tjejerna i klassen , får då tänker jag ju på gamla klassens tjejer liksom..  Till slut kommer jag väl vänja mig vid det också, men jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt.. !? Jag vill inte byta ut någon liksom, men när jag säger så, så känns det ju som det ! haha.

Ha det bra , Puss, hej ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

men inte du också!? vad är det med alla dessa Tjoppen? :O xD



haha, jag tänkte också tjejerna i 9b först jag ba, what? :O xD fast sen när jag tänkte efter lite så fattade jag ju...



2008-09-16 @ 19:29:46
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: jo det var den faktsikt också ibland :), men i början. då. var den sövande xD



haha å ja det ska jag verkligen göra :D:D:D:D hoppas man får nämna namn :D, asså jag trro aldrig jag har hatat någon så mycket som jag hatar han!!!!! :O xD

2008-09-25 @ 19:10:52
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0